Yeni hareketli seçeneklerle oyuncunun simgesini özelleştir! Bu seçenekler, görünümüne yenilik katıp oyunun geliştirilmesine destek olmak isteyen oyuncular içindir. Bu simgeler oyun içinde bir üstünlük sağlamaz ve tamamen kozmetik amaçlıdır. Joan'ın Hareketli Harika Şaheserleri, her topraktan gelme sekiz tarihî haraketli sanat eserinden oluşur.