Age of Empires II: Definitive Edition – Hareketli Simgeler Paketi 1. Seri
Yeni hareketli seçeneklerle oyuncunun simgesini özelleştir! Bu seçenekler, görünümüne yenilik katıp oyunun geliştirilmesine destek olmak isteyen oyuncular içindir. Bu simgeler oyun içinde bir üstünlük sağlamaz ve tamamen kozmetik amaçlıdır. La Hire'nin Kötü Mizahı Koleksiyonu, sekiz adet hareketli durum şakalarından, komik animasyonlardan ve meme'lerden oluşur. Joan'ın Hareketli Harika Şaheserleri, her diyardan gelen sekiz tarihî haraketli sanat eserinden oluşur. Barbaros'un Turşu Varili, sekiz hareketli sanat eseri, Age of Empires oynanışıyla ilgili şakalar ve başka meme'ler içerir.