Age of Empires II: Definitive Edition - Dawn of the Dukes
Age of Empires II: Definitive Edition'ın ikinci, yeni, resmi genişletmesi olan Dawn of the Dukes'e hoş geldiniz. Eklenen iki medeniyetin yanı sıra, yeni birimler ve teknolojilerle arkadaşlarınıza meydan okuyun. Üç yeni seferle Orta ve Doğu Avrupa boyunca savaşarak ilerleyin. Tümüyle askeri kuvvetinizi ve ekonomi üretiminizi kullanarak ya da son derece disiplinli ve teknolojik anlamda yenilikçi ordularınızı kullanarak rakiplerinizi alt edin! 2 Yeni Medeniyet Bohemyalılar: Orta Avrupa'nın uzun dağlarını ve yemyeşil ormanlarını aşın. Yürekli savaşçılarınızı gelişmiş silahlarla kuşatın ve imkansız durumlarda onları zafere taşıyın. Bohemyalıların özgün birimleri modern tankın ölümcül atası olan Hussit Yük Arabası ve Bombardıman Topu'nun güçlü, gelişmiş bir versiyonu olan Obüs'tür. Polonyalılar: Tecrübesiz Polonya Krallığı'nı Orta Çağ Avrupası'nın en güçlü devletlerinden birine dönüştürürken çalışkan çiftçilerle ve güçlü asillerle verimli ovalar boyunca ilerleyin. Polonyalı özgün birimi, savaş balyozuyla düşman birimlerin zırhlarını parçalayabilen acımasız piyade Obuch'tur. 3 Yeni, Tamamen Seslendirilmiş Sefer Algirdas ve Kestutis: Açgözlü Töton Şövalyelerinin yaklaşmakta olan işgaliyle yüzleşen küçük Litvanya prensliği bir facianın eşiğindedir. Bölünmüş hâlde ve akıllıca bir liderlikten mahrum olan Avrupa'nın son paganları kaderlerine terk edilmiş görünmektedir ancak Prens Algirdas ve sadık kardeşi Kestutis bu yağmacılara boyun eğmeyi reddederler. Haçlıları geri püskürtüp ardından Cengiz Han'ın torunlarıyla, Altın Ordu'nun korkusuz atlı savaşçılarıyla başa çıkabilecekler mi? Bu seferde Litvanyalılar olarak oynayacaksınız. Jadwiga: Annesinden uzağa gönderilen ve sevdiği genç adamdan zorla ayrılan Jadwiga, Polonya tahtına geçtiğinde sadece bir çocuktu. Bitmek bilmeyen bir savaş zamanında hem krallığı için bir gelecek inşa etmeli hem de Jogaila ve Muhteşem Vytautas gibi korkunç liderlerle mücadele etmelidir. Polonyalıların sevilen yıldızı olarak güçlü bir Polonya-Litvanya birliğine yönelik vizyonunu gerçekleştirebilecek mi yoksa savaşın durmak bilmeyen kargaşası bu iki diyarı bir kez daha harap mı edecek? Bu seferde Polonyalılar olarak oynayacaksınız. Jan Zizka: Tek gözlü Jan Zizka, onur ve para için savaşan bir paralı asker olarak gençliğini heba etti ama Prag'taki reformcu Jan Hus'un öğretilerini duyduğu zaman kaderi sonsuza dek değişti. Hussit davasının bir şampiyonu ve yenilmez orduların lideri olarak Zizka, teknolojik ve taktiksel yeniliklerle savaşın süregelen düzenini yerle bir etti. Basit köylüleri son derece disiplinli birimlere dönüştüren ve Kutsal Roma İmparatoru'nun şövalye ordularına karşı zafer kazanmaları için onlara önderlik eden tarihin en büyük generallerinden birinin mirasını yaşatın. Bu seferde Bohemyalılar olarak oynayacaksınız.