All Elite Wrestling ve Ring of Honor yıldızı Claudio Castagnoli, meşhur Avrupa Aparkatı hareketiyle beraber AEW: Fight Forever kadrosuna katılıyor. Giant Swing in the Ring DLC'si ayrıca 30 yenilenmiş kozmetik seçeneğine ek olarak Claudio'nun giriş müziğinin alternatif bir versiyonunu içeriyor. Bu içerik, şunları içeren Sezon Bileti 3'ün bir parçasıdır: Kadroya katılan 3 yeni yetenek, yeni bir gündüz ve akşam Kumsal haritası, 33 yeni hareket, 42 yeni kozmetik ve kıyafet seçeneği, 11 yeni müzik parçası.