Sadık Fight Forever taraftarlarımızı çok seviyoruz! Beş yeni müzik parçası ve iki yeni kıyafet seçeneği ile sizlere teşekkür ediyoruz! Bu içerik, şunları içeren Sezon Bileti 3'ün bir parçasıdır: Kadroya katılan 3 yeni yetenek, yeni bir gündüz ve akşam Kumsal haritası, 33 yeni hareket, 42 yeni kozmetik ve kıyafet seçeneği, 11 yeni müzik parçası.