Aery - Gökyüzünde kale
Aery - Gökyüzünde kale, güzellik ve rüya gibi manzaralar, küçük çevre bilmeceleri ve diğer sürprizlerle dolu bilinmeyen bir dünyayı keşfeden küçük bir kuş içeren çok eşsiz bir uçuş oyunudur. İlginç bir arka plan hikayesine dayanan kırık bir dünyayı keşfetmek ve kurtarmakla ilgili bir macera. Oyun, insanların güçlüklerle dolu bir günden sonra eğlenmelerine ve rahatlamalarına yardımcı olma amaçlı olduğu için nispeten yavaş ilerleme hızına sahiptir.