Aeon Must Die! - Wrathful King Set
Wrathful King Set ile durdurulamayan krala dönüş! Başka bir hayatında Aeon birçok galaksiyi koruyan çok güçlü ve korkulu bir muhafızla birleşti. Bu birleşme ona, durdurulamayan bir zırh giymiş, bitmek bilmeyen hiddete sahip kadim bir savaşçı görünümü verdi. Oyun içinde Aeon'un ve motorun görünüşünü değiştirmek için bu seti al!