Adventures of Chris
90'lar tarzı platform oyununda maceraya çık. Süper güçleri olan tombul ve mazlum bir çocuğun kötülere karşı savaşmasına yardım et! Adım Chris ve sana oyunumdan bahsedeceğim. Bu oyun, 1995'te tombul bir çocukken dünyayı gezdiğim, yetenekler edindiğim ve çizgi romanlardaki kötüler tarafından kaçırılarak bir balona dönüştürüldüğüm maceralarla ilgili, 90'lar temalı bir macera platform oyunu. Neyse ki kaçarak dönüşümümü bir süper güç olarak kullanmayı öğrendim. Ateş topları ve yıldırım fırlatmak, basketbol topu gibi etrafta sekerek dünyanın etrafında roket gibi uçmak gibi bir sürü harika şeyi öğrendim. Güzel bir hikayeye benziyor. Umarım keyif alırsın, ben oyunu geliştirirken çok eğlendim! -Tuhaf, çizgi roman tarzında bir evrende sinsi bir hikayeyi gün yüzüne çıkar. -Dünyadaki 9 yeri ve Kayıp Balonlar Krallığını ve daha fazlasını istediğin sırayla keşfet! -Chris'i kendi tarzına göre özelleştirebileceğin eşsiz özel hamlelerle ve yeteneklerle geliştirerek üstün bir kahramana dönüştür. -Daha fazla güç kazanan büyüleri ve teknikleri öğren (veya satın al). -Samuray kediler, sayborg penguenler ve mızmız vampirler dâhil olmak üzere her yerden tuhaf kötülere karşı savaş. -Eşsiz platform zorluklarını süzülerek veya düşerek geç. -Bonus içerikler dâhil iki tam oyun modu - daha zor ve komik bir Zalim Modu ve Geliştirici Yorumları. -Detaylı bir hikaye geçmişi dâhil kilidi açılabilir içerikler ve keşfedilecek sırlar. -Hiç ölmemeyi tercih eden oyuncular için ""Saçma Derecede Kolay"" ve çılgın insanlar için ""Sebepsiz Yere Zor"" gibi zorluk ayarları. -Bir sürü komiklikle dolu bir oyunla kahkahalara boğul.