Adventure Time :İsimsiz Krallığın Sırrı
Talep sürümü Bu Oyun İngilizce , Fransızca , İspanyolca, İtalyanca , Almanca ve Portekizce Altyazılar destekler. Saat kaç ? Bugizemli İsimsiz Krallık ile özgün bir kahraman maceraya Finn (insan) ve onun en iyi dostum Jake (şekil değiştiren köpek) katılma vakti geldi . , Destansı maceralar git zorlu bulmacalar çözmek vevideo oyunu için özel olarak oluşturulan yeni bir alan keşfederek gizli sırları ortaya çıkarmak .