Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs"
Not: Bu içerik "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass"ın parçasıdır. Gereksiz bir satın alım yapmaktan kaçınınız. Aşağıdaki ilave içerik dahil edilmiştir: Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs" ■Senaryoya genel bakış Shikanosuke ile Magoichi, en büyük kaplıcaları bulabilmek için savaş meydanında hızla ilerler. Acımasız savaşların üstesinden gelerek, kaplıcaya ilk giren siz olun! ■Senaryo nasıl kullanılır "Musou Mode"da, My Castle seçeneğinden "March" - "DLC" seçin. ■BGM nasıl kullanılır Senaryoyu tamamladıktan sonra BGM'yi "Vault" - "Music Theatre" dan dinleyebilir veya BGM'yi "Preparing for Battle" kısmında "Settings" - "Change Music"i seçerek savaş müziği olarak ayarlayabilirsiniz. Not: Nobunaga's Path Bölüm 1 ortalarında ilave senaryolar oynanabilir hale gelir.