Added Bonus, Original Event
Ek olgular dahil edilecektir. ▼Kullanımı "EDIT EVENTS"te "Create Event/Change Event"i seç ve yukarıda listelenen senaryolardan birini seçmek için "Copy Sample Event"e geç. Bundan sonra, ana oyuna uygulamak için "Restrict Event"i ya da ayrıntıları düzenlemek için "Change Event"i kullanabileceksin. * "Keepsake of the Conqueror" senaryosunda Orijinal Subaylar kullanılmıştır.Ana senaryoda bir subayın görünmesini sağlamak için, bu senaryoyu oynatmadan önce, kullanmak istediğiniz orijinal bir subayı seçmeniz ve onu "Character 4" başlığı altında "Change Event" bölümüne kaydetmen gerekir.