Ada Kostümü: Tekmelemeye Devam (The Umbrella Chronicles)
Ada Wong, Raccoon City'de hayatta kalma mücadelesi veriyor. Birkaç sıyrık onu durduramaz. Bu, Ada'nın The Umbrella Chronicles'daki kostümüne dayanan “Tekmelemeye Devam" kostümünün kilidini açar.