Aces Kişiselleştirme Paketi
Aces Kişiselleştirme Paketiyle kolunun altında bir şeyler sakla. Kart işlemeli silah kamuflajı, üç prestijli giysiye sahip ağ, bir arama kartı ve bir amblem öğesiyle bahsi yükselt.