Secret ModeBulmaca ve bilgiAile ve çocuklar
A Little to the Left: Dolaplar ve Çekmeceler'de ev eşyalarını belirli bir düzene göre sırala, istifle ve düzenle. Çok daha dikkat çekici illüstrasyonlar, şaşırtıcı senaryolar ve keşfedilmeyi bekleyen 25 yeni Dolaplar ve Çekmeceler temalı zevkli bulmacayla dolapları ve evdeki gizli bölmeleri temizlemeye hazır ol.