A KING'S TALE: FINAL FANTASY XV
FINAL FANTASY XV'ün 30 yıl öncesinde kurgusal bir zamanda geçen bu oyun, retro tarzdan esinlenen grafiklerinin yanı sıra modern oyun dünyasının etkilerini taşıyan hızlı bir dövüş sistemine sahip. Derin dövüş sistemi, yoğun saldırılar, yıkıcı sihir, muazzam çağrılar ve özgün yoldaş saldırılarını, FINAL FANTASY XV dünyasının üç farklı mekanındaki olağanüstü bir oyun deneyiminde bir araya getiriyor. Huzursuz bir şekilde uyumaya çalışan Noctis, babası Kral Regis'ten alelade bir masal yerine fantezi ve macera dolu bir hikaye anlatmasını ister. Regis anlatır: Krallığın başkenti Insomnia'da güzel, huzurlu bir gündür, fakat bu huzur canavanların şehre saldırısıyla son bulur. Genç Regis, Weskham ile birlikte, şehirden ayrılarak bir maceraya atılır. Daha sonra arkadaşları Cid ve Clarus da onlara katılır. Birlikte Duscae düzlüklerine doğru bir yolculuğa çıkarlar, burada keşfedecekli gizemli bir mağara ve bu mağarada da düşmanları bulunmaktadır.