8.500 (+ 3.500 bonus) Altın
Daha meydanlara atılmadan önce kendinizi zafere hazırlayın. Bu paketi satın alarak Premium tanklar, yüksek seviye Komutanlar, Premium Hesap Günleri ve daha fazlası için harcayabileceğiniz 8.500 (+ 3.500 bonus) Altını kapın.