7560 Kredi Paketleri
Oyun içi promosyon(lar) ilave Rainbow Six Kredi Bonusu da kazandırabilir. Bu paketi alarak 7560 Gökkuşağı Kredisi kazan. Gökkuşağı Kredileri, oyun içi içerik satın almanı mümkün kılıyor.