6000 Gleamium - MultiVersus Gleamium Kutusu
MultiVersus Gleamium paketleri, oyun içi kullanım için satın alabileceğiniz beş farklı kademede Gleamium sağlar. Gleamium Kutusu, keyifle kullanabileceğiniz 6.000 Gleamium sağlar.