5.600 Zaman Kristali
4.000 Zaman Kristali artı bonus 1.600 Zaman Kristali verir. Zaman Kristalleri, savaşçılarınız için kostümler, donanım ve çeşitli görsel özellikler satın almanızı sağlar!