5350 VALORANT Puanı (600 Bonus + 4750)
Bu paket 5350 VALORANT Puanı (600 Bonus + 4750) içeriyor. VALORANT Puanı, VALORANT'ta kullanılabilen bir oyun içi alışveriş birimidir.