5.100 (+ 1.400 bonus) Altın
Savaşta ancak kendinizi donattığınız kadar iyi olabilirsiniz. Bu paketi satın alarak Premium tanklar, yüksek seviye Komutanlar, Premium Hesap Günleri ve daha fazlası için harcayabileceğiniz 5.100 (+ 1.400 bonus) Altını kapın.