500 Golden Buck: WWE 2K Battlegrounds
Bu para birimi paketi 500 Golden Bucks içerir. Sınırsız Dövüşmek için Golden Buck'larınızı kullanarak favori WWE Superstar ve legend'larınızın kilidini açın.