450 Gleamium - MultiVersus Gleamium Yığını
MultiVersus Gleamium paketleri, oyun içi kullanım için satın alabileceğiniz beş farklı kademede Gleamium sağlar. Gleamium Yığını, keyifle kullanabileceğiniz 450 Gleamium sağlar.