3on3 FreeStyle – Yuna Legendary Pack
Utangaç ama durdurulamaz yeni yıldız Yuna ile tanışın! Basketbolun en büyük keyfini keşfetmek için Fox Court'ta ona katılın! Yuna Efsane Paketi satın alın ve hemen 500 puan kazanın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Yuna - Yuna Teması No.3 - Yuna Saçı No.3 - Yuna İsim Etiketi - Yuna Evcil Hayvanı No.3 - Yuna Özel Topu - 500 Puan *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Karakter Geçişiniz varsa, paketi açtığınızda Yuna 50 Puanla değiştirilir. *Satın aldıktan sonra, Yuna Efficient/Karakter Paketi DLC'sini satın alamazsınız.