3on3 FreeStyle – Yuna Efficient Pack
Utangaç ama durdurulamaz yeni yıldız Yuna ile tanışın! Basketbolun en büyük keyfini keşfetmek için Fox Court'ta ona katılın! P1 Yuna ile alternatif renkli eşyalar edinin. Ne kadar da verimli bir anlaşma! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Yuna - Yuna Teması No.3 - Yuna Saçı No.3 - Yuna İsim Etiketi - Yuna Evcil Hayvanı No.3 - Yuna Özel Topu - 125 Puan *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi eşyalar içerdiğinden iade edilemez. *Karakter Geçişiniz varsa, paketi açtığınızda Yuna 50 Puanla değiştirilir. *Satın aldıktan sonra, Yuna Karakteri/Efsanevi Paket DLC'sini satın alamazsınız.