3on3 FreeStyle – Yuna Challenge Camp
Satın alma işlemi sırasında anında geri ödeme alın ve meydan okuma görevini açın! Bu Paket şunları içerir: - Meydan Okuma Kampı Bileti - 270 Puan * Meydan Okuma Kampı etkinlik süresi 12/24 ~ 2/18 23:59 PST'dir. * Meydan Okuma Kampı DLC'si 12/24 ~ 1/21 23:59 PST'de satışta * Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. * Satın alma işlemi sırasında, Paket Mesaj Kutusuna gider. * Daha önce Yuna Karakter paketini satın aldıysanız, Meydan Okuma Kampındaki Karakter iade olarak 50 Puan verir. (Tersi de geçerlidir)