3on3 FreeStyle – Ultimate Point Bundle
Nihai Değer Paketi! Bu özel Nihai Puan Paketi, karakterinizin büyümesini her zamankinden daha hızlı hızlandırabilecek nadir prestij öğeleriyle birlikte 900 puanla birlikte geliyor! Bu tek seferlik fırsatın sizi geçmesine izin vermeyin! Bu özel paket şunları içerir: - 900 Puan - Yoğun Manuel x1 - Seçilebilir Platin Kart Paketi x10 **Paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden satın alınırsa iade edilemez. **Bu paketteki ürünler satın alındıktan hemen sonra mesaj kutunuza gönderilir.