3on3 FreeStyle - P3 Liu Character Pack
"P3 Liu ve onun özel kıyafetini tek bir pakette edinin! Sadece bu kış için bu özel fırsatı kaçırmayın! Bu paket şunları içerir: -Liu (P3, Beceri Maksimum) -Liu Tema No.3 -Liu Saç No.3 -Liu'nun Akıllı Yönetici Takımı -Liu'nun Akıllı Siyah Saçı -Liu Garantili Platin Paketi x3 -Liu Siyah Paketi x3 *Bu paket 12/23 23:59 PST tarihine kadar satın alınabilir. *Aynı veya daha yüksek dereceli karaktere zaten sahipseniz, 150 puan iade edilecektir."