3on3 FreeStyle - P3 Jessie Character Pack
"P3 Jessie ve onun özel kıyafetini tek bir pakette edinin! Sadece bu kış için bu özel fırsatı kaçırmayın! Bu paket şunları içerir: -Jessie (P3, Beceri Maksimum) -Jessie Tema No.3 -Jessie Saç No.3 -Jessie'nin Amigo Kızı Kıyafeti (Dışarıda) -Jessie'nin Amigo Kızı Saçı (Dışarıda) -Jessie Garantili Platin Paketi x3 -Jessie Siyah Paketi x3 *Bu paket 23/12 23:59 PST tarihine kadar satın alınabilir. *Aynı veya daha yüksek dereceli karaktere zaten sahipseniz, 150 puan iade edilecektir."