3on3 FreeStyle - Nadia Karakter Paketi
Mahkemenin tanrıçası topu alıyor! Mükemmeliyetçi avukat Nadia ile tanışın ve mükemmel oyununu yasal bir savaş kadar sert bir şekilde test edin. 3on3 FreeStyle'deki ilk Dual Karakter; saldırı ve savunma rolü için yetenekleri değişir! Bu paket oyunda kullanılabilecek öğeler içerir. Satın aldıktan sonra, tüm öğeler Mesaj kutunuza gönderilecektir. * Yeni Karakter - Nadia - Altın Kart Paketi Bilet x5 * Satın alınırsa Nadia Legendary Pack veya Nadia Efficient Pack satın alamazsınız. * Satın alındığında, oyun içinde sergilenebilir öğeler içerdiğinden iade edilemez.