3on3 FreeStyle –MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV YAYINDA MI? Hayır, SAHNEDE MC.CC! MC.CC her zaman izleyicileri daha fazlasını istemeye bırakan yüksek enerjili, unutulmaz bir performans sunar! Güçlü hareketlerle dolu bir SG! DJ MC.CC sahada ritmi düşürmeye hazır! Onu şimdi kontrol et! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - MC.CC - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınan paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Karakter Geçişine sahipseniz, paketi açtığınızda MC.CC 50 Puan ile değiştirilir.