3on3 FreeStyle - Liu Character Package
"Başarısızlık, yeniden başlamak için sadece bir fırsattır! Bir zamanlar profesyonel olan Liu, FS Court'a daha güçlü bir şekilde geri döndü. Stratejik takım oyunu için yapılmış nihai defander ile şimdi oynayın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Liu - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınırsa, Liu Legendary Pack veya Liu Intensive Pack satın alamazsınız. *Satın alınırsa paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez."