3on3 FreeStyle - Howl Character Pack
Miami'nin 1'e 1'de yenilmeyen sokak basketbolu yıldızı Howl, kendini bir kez daha kanıtlamak için New York'a geldi! Halihazırda çok ısınan FS Mahkemesinde nasıl hakim olduğunu görmek için şimdi oynayın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Uluma - Altın Kart Bileti x5 *Eğer satın alınırsa, Howl Legendary Pack veya Howl Intensive Pack satın alamazsınız. *Satın alınırsa paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Satın alındığında Paket Mesaj Kutusuna gider. *Karakter Geçişine sahipseniz, paketi açtığınızda Howl 50 Puanla değiştirilir.