3on3 FreeStyle – Genesa Character Pack
Nomed teknolojisinin özüne sahip, yüksek performanslı Android Genesa ile tanışın! Mod değiştirme sistemi aracılığıyla Genesa'nın savunma ve ileri pozisyonlarındaki çok yönlülüğünü deneyimleyin! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Genesa - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınması durumunda paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Eğer Character Pass'iniz varsa, paketi açtığınızda Genesa 50 Puanla takas edilir.