3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
Sokak Basketbolu'nda kendi faulün diyorlar. Bu adam bundan tüm faydaları alıyor. Mahkemelerdeki kanun kaçağına dikkat et, Deacon! Bu paket, oyunda kullanılabilecek eşyalar içerir. Satın aldıktan sonra, tüm öğeler Mesaj kutunuza gönderilecektir. * Yeni Karakter - Deacon - Altın Kart Paketi Bileti x5 * Satın alınırsa, Deacon Efficient Pack veya Deacon Legendary Pack satın alamazsınız. * Satın alınırsa, oyun içi açığa çıkarılabilir öğe içerdiğinden paket iade edilemez.