3on3 FreeStyle - Crossplay 4. Yıl Dönümü Hediye Paketi
"3on3 FreeStyle'da Crossplay'in 4. Yıldönümünü harika bir hediye ile kutlayalım! Bu anı özel kılmak için, 3on3 deneyiminizi daha da iyi hale getirecek bir sürü harika oyun içi eşya bir araya getirdik! Hemen alın ve sahayı yönetin! Bu paket şunları içerir: - 40 Puan - 40.000 Jeton - Yoğun Not x4 - Yıldönümü Pastası Aksesuarı **Bu Hediye Paketi yalnızca 31/12/2024 23:59 PST tarihine kadar indirilebilir, bundan sonra erişilemez hale gelecektir. Bu yüzden kaçırmayın!"