3on3 FreeStyle - Camila Character Package
Gündüzleri yetenekli ve güvenilir bir doktor olan, ancak geceleri tutkulu kırmızı bir elbise giyen büyüleyici bir parti hanımı olan Camila, kendine güvenen modern bir hanımefendi. Sosyalliği ve yeni ve zorlu şeylere meydan okuma isteği, takım arkadaşlarını büyük ölçüde etkiliyor ve onları başarıya götürüyor Camila özellikle seçilebilir bir yetenek setine sahip ve oyun stilini üç farklı şekilde değiştirebiliyor.Basket altında sağlam bir hücumcu, hızlı pas veren bir destekçi veya güvenilir bir orta şutör olabilir.Şimdi oyuna gel Camila çeşitli becerilere sahip! Paket şunları içerir: - Karakter - Camila - Altın Paket Bilet * 5 *Satın alınırsa Camila Efficient Pack veya Camila Legendary Pack satın alamazsınız. *Satın alınırsa paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez.