3650 VALORANT Puanı (325 Bonus + 3325)
Bu paket 3650 VALORANT Puanı (325 Bonus + 3325) içeriyor. VALORANT Puanı, VALORANT'ta kullanılabilen bir oyun içi alışveriş birimidir.