2.550 (+ 450 bonus) Altın
Konu savaşa hazırlanmak olduğunda, tanklar bu işin sadece başı. Bu paketi satın alarak yüksek seviye Komutanlar, Gelişmiş İlk Yardım Çantaları gibi özel Sarf Malzemeleri ve daha fazlası için harcayabileceğiniz 2.550 (+ 450 bonus) Altını kapın.