2200 Gleamium - MultiVersus Gleamium Kesesi
MultiVersus Gleamium paketleri, oyun içi kullanım için satın alabileceğiniz beş farklı kademede Gleamium sağlar. Gleamium Kesesi, keyifle kullanabileceğiniz 2.200 Gleamium sağlar.