2050 VALORANT Puanı (150 Bonus + 1900)
Bu paket 2050 VALORANT Puanı (150 Bonus + 1900) içeriyor. VALORANT Puanı, VALORANT'ta kullanılabilen bir oyun içi alışveriş birimidir.