17.000 (+ 8.000 bonus) Altın
Kendinizi her tür askeri operasyona hazır kılın. Bu paketi satın alarak Premium tanklar, yüksek seviye Komutanlar, Premium Hesap Günleri ve daha fazlası için harcayabileceğiniz 17.000 (+ 8000 bonus) Altını kapın.