Sea of Thieves Yağma Kartı satın al ve maceralarında Şöhretini artırmaya devam ederken ekstra Sezon ödülleri kazanma şansının da kilidini aç! 14. Sezon Yağma Kartı; Koleksiyoncunun Yelkenleri ve Gemi Başı Süsünün yanı sıra korsanın için Saklı Mabet Ceketi, Kemeri ve Şapkası da dâhil olmak üzere Saklı Mabet gemi setinin tamamını, ayrıca Yağma Kartı olmadan da sezonluk ilerlemeden kazanılabilen 250 Sikkeye ek olarak aşamalı şekilde kazanabileceğin 750 Antik Sikke içerir. Tüm kozmetikler bu denizlere daha yeni ulaştı, daha Dükkân stoklarında bile yoklar!