12 500 Gleamium - MultiVersus Gleamium Sandığı
MultiVersus Gleamium paketleri, oyun içi kullanım için satın alabileceğiniz beş farklı kademede Gleamium sağlar. Gleamium Sandığı, keyifle kullanabileceğiniz 12.500 Gleamium sağlar.