1000 VALORANT Puanı (50 Bonus + 950)
Bu paket 1000 VALORANT Puanı (50 Bonus + 950) içeriyor. VALORANT Puanı, VALORANT'ta kullanılabilen bir oyun içi alışveriş birimidir.