1000 Gleamium - MultiVersus Gleamium Torbası
MultiVersus Gleamium paketleri, oyun içi kullanım için satın alabileceğiniz beş farklı kademede Gleamium sağlar. Gleamium Torbası, keyifle kullanabileceğiniz 1.000 Gleamium sağlar.