1000 Antik Sikke - Kadimlerin Gizli Definesi
Kadimlerin Gizli Definesi, Korsan Dükkanında harcanacak 1000 Antik Sikke içerir. Belki de endâmına lâyık bir gemi kaplaması edinmenin tam zamanıdır, korsan!