The Final Station Collector's Edition
Dünya yok oluyor. Ama senin için daha her şey bitmiş değil... en azından şimdilik. Ve şimdi binlerce tonluk kocaman bir lokomotif emrinde ve bu koca makineyi besleyecek yakıtı bulmak için sık sık aşağı inmek zorundasın ama hastalıklı yaratık sürülerine karşı avantaj sende. Burası Son İstasyon. Asıl önemli olan, bölgelerine uğradığında hayatta kalanlara yardım edecek misin... ya da onları ölüme terk edip ve vücutlarının parçalanmasına mı izin vereceksin. Bazen insanlar bedenlerinden daha fazla sorunlara neden olabilir. + Tren Son İstasyon'a doğru ilerlerken, kalan tek sığınağı bulma amacıyla, yitip gitmekte olan bir diyara doğru yolculuğa çıkıyorsunuz. Yeni yerler keşfedecek, tanıdık mekanları tekrardan ziyaret edecek, yeni ve tehlikeli düşmanlar ile karşılaşacak ve Teftişlerin Gizemi ile alakalı yeni ipuçları bulacaksınız. Yeni yerler keşfedin - Batı çöllerinden başlayarak daha önce keşfedilmemiş topraklardan geçin, ve ana hikayeden tanıdığınız bazı yerleri tekrardan ziyaret edin.