Carmageddon: Max Damage
Carmageddon: Max Damage rakiplerinizin, bir grup kaçık arabadan oluştuğu bir araba yarışıdır. Rakiplerinizi parçalamak, yayaları ezmek ve üst seviye kaos için tasarlanmış 30’dan farklı arabadan birini seçin. Kariyer modu’nda Carmageddon derecelerinde yükselebileceğiniz, Serbest oyun modunun kilidini açarak dilediğinizi yapabileceğiniz, ya da Çoklu oyuncu modunda oynayabileceğiniz, üç farklı oyun modunu seçebilirsiniz. Unutmayın burada her şey kıyıma bakıyor! Bu kıyımı, çarpabileceğiniz, parçalayabileceğiniz, kırabileceğiniz eğlencli şeylerin olduğu geniş bir çevrede ve küçük savaş arenalarında yapabilirsiniz. Şehir sokaklarını ve arazi yollarını, çorak çölleri ve donmuş arazileri keşfedin. Birçok farklı yolla, oyununuz aksatacak ya da yardımda bulunacak 90 eğlenceli güçlendirici mevcut. Carmageddon: Max Damage yarış oyunlarının ilacıdır.