Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
Miki Fare, Sega Genesis klasiğinin olağanüstü yeniden yapımı olan İllüzyon Kalesi’nde tekrar başrolü üstleniyor. Yepyeni HD grafikleri ve oynanışı ile İllüzyon Kalesi bu sihirli Disney macerasında Miki’ye ve dünyasına yeniden hayat veriyor. Kötü kalpli cadı Mizrabel Minnie’yi kaçırınca, Minnie’yi kurtarmak için İllüzyon Kalesi’nin tehlikeleriyle yüzleşmek Miki’ye düşer. Cesaretinizi toplayın ve büyülü ormanları aşın, isyancı oyuncak ordularını yenip yaşayan kitap labirentlerinde yolunuzu bulun.